I will survive

Puuh. Ensimmäisestä työpäivästä selvittiin hengissä, mitä voitaneen pitää ihan hyvänä saavutuksena. Päällyspaita tosin repesi aika pahasti ja aluspaita oli lopulta ihan kuolassa, mutta muita vahinkoja ei sattunut. Selkä kyllä valitti pitkästä päivästä ja liiasta istumisesta, mutta Basistin antama rentouttava kokovartalohieronta helpotti tilannetta loppiaisena. Buranaa on syöty paljon. Henkisesti olen kuitenkin melko vireä, ja aion uskaltautua tänään töihin toiseksi päiväksi. Heh.

Mun hoidettava poika näytti parasta puoltaan ja oli todella suloinen. Enemmän mietitytti pienryhmäkodin muut asukit, että miten ihmeessä niiden kanssa tulee toimia. Yritin seurata muiden hoitajien suhtautumista lapsiin, ja eiköhän se ala helpottaa kun oppii tuntemaan vähän kutakin persoonaa paremmin. Lapsia talossa (tai siis meidän osastolla) on yhteensä kuusi, ja kaikki on kyllä ihan omanlaisiaan persoonia. Mun poika on selkeästi "paremmassa jamassa" kuin muut, joten eiköhän meillä löydy yhteinen sävel nopeasti. Paitsi että se ei tykkää kovin paljon musiikista eli se siitä yhteisestä sävelestä :D Ristin mun pojan muuten tässä ja nyt Vaahteramäen Eemeliksi, kun sillä on vissiin tapana keksiä kaikenlaisia metkuja ajankulukseen. Pienoisella paniikilla odottelen ensimmäistä yhteenottoa :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa, että selvisit ensimmäisestä työpäivästä hengissä. Ja todella rohkea temppu mennä sinne vielä uudestaan =).

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä töihin! Just J:lle päivittelin, että on se vaan raskasta kun pitää mennä töihin JOKA päivä. Se katto mua vähän pitkään ja totesi, että tervetuloa työelämään. Että näin meillä. :D -Niina

Eija/Tässätalossa kirjoitti...

Siskotuu: Niinpä, olenkin tosi rohkea likka :) Olen muuten käynyt lukemassa sun juttuja (ihan sieltä alusta asti), mutta en muista olenko jättänyt kommenttia. Kuitenkin, kivoja juttuja ja kuvia eli tulen kyllä uudelleenkin ja kommentoin sitten kun pääsen nykyhetken tasolle!

Niina: Voi se ottaa koville mullakin, kun olin työttömänä niiiiin pitkään :D Hehhehehe, hyvä juttu tosiaan. Ai niin, kiitos kutsusta!