Ei näy eikä kuulu

Ovulaatio antaa odottaa itseään, saa nähdä onko se tulossa ollenkaan. Eilen kävin kuorotreenien ruokatauolla hakemassa apteekista lisää tikkuja ja kyllä kirveli maksaa 35 euroa niistä. No, Basistin pussistahan se raha meni.

Joskus mun on vaikea hahmottaa sitä, että Basisti on paitsi fyysisesti, myös psyykkisesti mukana tässä vauvantekorumbassa. Se vaan on yleensä niin hiljaisena "taustalla", kun ei se ole kova puhumaan puhumaan tästä(kään) aiheesta, mutta välillä tuntuu että se kaipaa vauvaa syliin vähintään yhtä kipeästi kuin minä. Ellei enemmänkin. Nytkin se patisti mut apteekkiin tikkuostoksille, vaikka minä olin ihan valmis siirtämään testailuja seuraavaan kiertoon.

Suurta rakkautta arjen keskellä koin taas eilen illalla, kun Basisti tarjoutui lämmittämään kylmettyneitä jalkojani, kietoi huovan ympärilleni ja kuori vielä mandariininkin valmiiksi.


Kuvassa viime kesänä Taalintehtaan torikirppikseltä löytynyt parin euron söpö kaulakoru. Taalintehtaalla on kesälauantaisin aina toripäivä, ja siellä on myös muutamia kirppismyyjiä myymässä vanhaa tavaraa ja vähän uuttakin. Sieltä tarttuu usein jotain pientä matkaan.

Ensilumi satoi maahan toissa yönä, ja maa on vieläkin paikoitellen valkoinen. Ihanaa!


2 kommenttia:

Elsa kirjoitti...

mäpä kävin yhessä ihanassa paikassa, huomasikko blogistani?

Eija/Tässätalossa kirjoitti...

Joo, huomasin :) Minä söin sunnuntai-aamuna palan geisha-suklaata aamupalaksi, heh. Ihan hyvää oli sekin... Harmi kun täällä böndellä ei ole tuollaisia suklaatimessuja yms.