Tontut ovat olleet liikkeellä

Viikonlopun joulukonsertit onnistuivat hyvin ja pikkujoulut vielä paremmin. Hauskaa siis oli. Onnistuin jopa pitämään mopon hallinnassa, joten päästiin Muumimammalan elpymään pitkästä päivästä jo puolen yön jälkeen. Näin ollen Basistikin vääntäytyi ylös melko hyvissä ajoin, ja iltapäivällä suunnattiin jouluostoksille. Muutama paketti on nyt hankittu! Vielä pitäisi suunnata kaupunkiin loppuviikosta, mutta ilmeisesti joudun lähtemään yksin, kun Basisti on kai hankkinut jo kaikki omat lahjansa. Höh.


Väänsin tuossa taas joulukortteja ja muutaman kirjekuorenkin, kun sattuivat loppumaan kesken. Ai miten niin taas viime tingassa??? Käsittämätöntä selkärangattomuutta, mutta minkäs teet. Olen minä silti ihan hyvä ihminen :)


Pitäkäähän peukkuja huomisen työhaastattelun suhteen. Olen nähnyt haastattelusta unta jo kahtena yönä, toisella kertaa sain paikan ja toisella en. Kai se on vähän niin kuin fifty/sixty... Jännittää!

3 kommenttia:

Susikairan akka kirjoitti...

Täällä ollaan peukut ja varpaat pystyssä!:)Tottakai paikka on sinun!

Sonja ja Janne kirjoitti...

Tsemppiä haastatteluun. Niin mullakin jäi kortit viime tippaan, tänään kuskasin vasta postiin. Kyllä se joulu vaan joka vuosi jaksaa tulla yllättäen sieltä puskan takaa... :) S

Eija/Tässätalossa kirjoitti...

Kiitos tsemppauksesta arvon naiset, taisi tosin mennä hukkaan... :(

Sonja, mä oon ihmetellyt ihan samaa asiaa, että miten se joulu aina jaksaa tulla niin yllättäen!